تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات بیلبورد در تهران و تمامی شهر های ایران مورد استقبال عموم مردم قرار دارد و برای تبلیغات از آن بهره می برند. حتما نمونه های تبلیغات محیطی یا تبلیغات بیلبورد در تهران و شهرهای مختلف را زیاد دیده اید که در مکان های پرتردد و شلوغ قرار دارند.

بیلبورد چیست؟

بیلبورد به تابلوی بزرگی گفته می شود که برای تبلیغات در سطح شهر از آن استفاده می شود و یک رسانه و ابزار برای اطلاع رسانیست. طبق تحقیقات انجام شده شما روزانه تعداد زیادی تبلیغات میبینید که تنها چندتای آنها در خاطر شما می ماند که تبلغات محیطی یا بیلبورد نام دارند. بیشتر بیلبورد ها در اتوبان ها و بزرگراه ها قراردارند البته می توان آها را سطح شهر هم دید، بیلبورد سازه های بزرگی هستند که معمولا در مناطق برترافیک و پر رفت و آمد شهر قرار دارد. تبلیغات محیطی باید تا حد امکان ساده و دارای خلاقیت بیشتری باشه.

بیلبوردهایی که در اتوبان ها نصب می شود بهتر است بیشتر از 6 کلمه نباشد چون ما در حال حرکت هستیم و زمان زیادی برای خواندن آن را نداریم، به همین دلیل تعداد آن 6 کلمه باشد برای تبلیغات محیطی ایده آل است، محدود بودن کلمات به راحت خواندن آن کمک می کند و بعضی از بیلبوردها آدرس، تلفن و وب سایت….

دارند اما در واقع بیشتر افراد با شماره آنها تماس نمی گیرند یا به وب سایت داخل بیلبورد مراجعه نمیکنند چون فقط 6 ثانیه از جلوی آن عبور می کنند. تبلیغات محیطی یسری مزایایی دارد از جمله: * فروش افزایش پیدا می کنه.* باعث معرفی برند میشه * تبلیغات محیطی آگاهی مردم را برای ورود محصول به بازار بیشتر می کنه*کالا و خدمات معرفی می شه. *با وجود تبلیغات محیطی مشتریان را بهتر می توان ترغیب کرد تا از محصولات شما استفاده کنند. و هم چنین معایبی هم دارد از جمله: * اگر شما یک زیر ساخت مناسب و کافی نداشته باشید امکان دارد این تبلیغات شما به ضد تبلیغ تبدیل شود زیرا رسانه تبلیغاتی بسیار قدرتمند است .

برای مثال شما محصولی را تبلیغ می کنید که توان تولید گسترده ی آن را ندارید همین فرصت برای کار شما یک ضد تبلیغ خواهد شد..* بالا بودن هزینه ی بیلبوردها یکی از معایب آنست که هر شرکتی نمی تواند در آن تبلیغ کند. *هم چنین محدودیت در اجرای طرح های تبلیغاتی.

تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در اصفهان بهترین فرصت برای حضور برندها, کارخانجات تولیدی و صنعتی, بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای اجرای کمپین های تبلیغاتی می باشد و این کار را به دست ساینا دیزاین بسپارید. ساینا دیزاین مجری تبلیغات محیطی در اصفهان است و انواع بیلبوردها در ساینا دیزاین عبارتند از:

– بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس

– بیلبورد 5×3

– بیلبورد عابر پیاده

هم چنین ساینا دیزاین علاوه بر خدمات بیلبورد این خدمات را نیز دارد:

-طراحی و چاپ بروشور

-طراحی و چاپ کاتالوگ

-طراحی لوگو، طراحی مجله

-پرتیراژترین و پربازدیدترین مجله،

-ثبت برند

بیلبورد

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چطور با کمک کاتالوگ فروش محصول خود را افزایش دهیم؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی حرفه ای لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.