نظرات مشتریان ما ضمانت رضایت شما

جهت مشاوره رایگان با شماره 4600 418 0912 whatsapp در تماس باشید.

طراحی کاتالوگ در اصفهان

طراحی کاتالوگ در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با استفاده از خدمات طراحی کاتالوگ حرفه ای اصفهان می توانید به معرفی خدمات و محصولات خود میپردازید. هدف از طراحی کاتالوگ معرفی شرکت، معرفی محصول و معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان است. بنابراین لازم است که طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور را به صورت حرفه ای انجام دهید چرا که کاتالوگ شما معرفی کننده برندتان میباشد. برای این امر بهتر است طراحی کاتالوگ را به متخصصین واگذار نمایید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی نمایند. رسانه هنر برتر از برترین های طراحی کاتالوگ در اصفهان است و دانش آموختگان گرافیک به صورت اصولی و کاملا حرفه ای کاتالوگ شما را مطابق با خواسته تان طراحی می کند و به شما در این راه مشاوره می دهند. رسانه هنر برتر تاکنون افتخار طراحی کاتالوگ تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ صنعتی، طراحی کاتالوگ شرکتی، طراحی کاتالوگ فروشگاهی، طراحی کاتالوگ تجاری و … با طراحی خاص و خلاقانه را برای شرکت ها و برند های بسیاری داشته است. نمونه  طراحی کاتالوگ رستوران ، طراحی کاتالوگ شرکت را در نمونه کارهای ما میبینید.

طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور حرفه ای یکی دیگر از خدمات رسانه هنر برتر است. ما کاتالوگ مورد نظر شما را مطابق با سلیقه تان طراحی میکنیم.

طراحی کاتالوگ ارزان در اصفهان

وقتی لیست از محصولات برای تبلیغ و فروش دارید ، به یک ابزار بازاریابی کارآمد نیاز است . که ممکن است آن را به عنوان نماینده برند خود در معرض دید مخاطبان قرار دهید. پس به این منظور شما نیاز به یک کاتالوگ به صورت اختصاصی دارید. با داشتن یک فهرست جذاب و مرتب، می توانید یک تأثیر عمیق در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید. با نگاهی به کاتالوگ های مخصوص یک فروشگاه ، می توان گفت که کتابچه ای از اطلاعات کامل در دستان شماست. با یادآوری این موضوع ، محصولات و خدمات به گونه ای قرار می گیرند که بهترین نتیجه را برای جلب مشتری کسب می کنند.

شاید برای شما که کسب کاری جدید دارید و یا برای هر کسی قیمت و هزینه برای طراحی و چاپ و کلا بودجه تبلیغاتی مهم باشد ولی آنچه که مهم تر است کیفیت است هم از نظر طراحی و هم از نظر چاپ پس بهتر است که شما به دنبال کیفیت کار باشید تا طراحی کاتالوگ ارزان در اصفهان . اینکه طراحی توسط یه هنرمند گرافیست طراحی شود و چاپ روی کاغذ با کیفیت چاپ شود جذابیت محصول و خدمات شما را بیشتر می کند و تاثیر گذار تر خواهد بود.

قیمت طراحی کاتالوگ اصفهان

با توجه به عوامل و فاکتور های مختلفی پس از بررسی کارفرما میتوان قیمت طراحی کاتالوگ در اصفهان را مشخص کرد. به عنوان مثال تعداد صفحات کاتالوگ و مدت زمانی که صرف طراحی کاتالوگ می شود و مهارت گرافیست و تیم متخصص نیز روی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیرگذار خواهد بود . شما عزیزان می توانید با شرکت رسانه هنر برتر تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید تا بررسی و قیمت طراحی کاتالوگ اعلام شود.

رسانه هنر برتر به عنوان آژانس تبلیعاتی اصفهان با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات طراحی کاتالوگ اصفهان تا کنون نمونه کارهای بسیاری را به ثبت رسانده و تا به حال کیفیت خدمات را حفظ نموده است. به منظور اطلاع از قیمت طراحی کاتالوگ در سایز ها و تعداد صفحات مختلف با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خدمات طراحی کاتالوگ اصفهان به فرآیند ایجاد و طراحی یک کاتالوگ اشاره دارد که یک نشریه چاپی یا دیجیتالی است که محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار یا سازمان را به نمایش می گذارد. یک کاتالوگ به عنوان یک ارائه جامع و سازماندهی شده از محصولات عمل می کند و به مشتریان اجازه می دهد تا بگردند و تصمیمات خرید آگاهانه بگیرند.

طراحی کاتالوگ شامل عناصر مختلفی مانند چیدمان، تایپوگرافی، تصاویر و توضیحات محصول است. هدف ایجاد یک کاتالوگ جذاب و کاربرپسند است که به طور موثر ویژگی ها، مزایا و مشخصات محصولات یا خدمات ارائه شده را به اشتراک بگذارد.

جنبه های کلیدی طراحی کاتالوگ عبارتند از:

چیدمان و ساختار: سازماندهی کاتالوگ به شیوه ای منطقی و شهودی، گروه بندی محصولات در دسته ها و بخش های مرتبط. این به مشتریان کمک می کند تا به راحتی در کاتالوگ حرکت کنند و آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

عناصر بصری: انتخاب تصاویر محصول با کیفیت بالا که به طور دقیق اقلام در حال نمایش را نشان می دهد. استفاده از سبک‌های بصری جذاب و ثابت، مانند طرح‌های رنگی و عناصر نام تجاری، برای ایجاد یک کاتالوگ منسجم و از نظر بصری جذاب.

تایپوگرافی: انتخاب فونت ها و سبک های تایپوگرافی مناسب که به راحتی خوانده شوند و با زیبایی شناسی کلی طراحی هماهنگ شوند. متن واضح و خوانا برای انتقال موثر اطلاعات و توضیحات محصول ضروری است.

توضیحات محصول: نوشتن توضیحات مختصر و قانع کننده برای هر محصول، برجسته کردن ویژگی های کلیدی، مشخصات و مزایای آن. توضیحات باید آموزنده، متقاعد کننده و متناسب با مخاطب هدف باشد.

دعوت و جذب کاربر : شامل فراخوان‌های واضح و برجسته در سراسر کاتالوگ برای تشویق مشتریان به اقدام، مانند خرید، بازدید از یک وب‌سایت یا تماس با کسب‌وکار.

برندسازی: اطمینان از اینکه عناصر برندسازی ثابت مانند لوگوها، رنگ‌ها و هویت بصری در سراسر کاتالوگ گنجانده شده‌اند. این به تقویت شناخت برند و ایجاد حس هویت برند کمک می کند.

تکنیک های چاپی یا دیجیتالی: بسته به قالب کاتالوگ، ملاحظات طراحی ممکن است متفاوت باشد. کاتالوگ های چاپی نیاز به توجه به تکنیک های چاپ، انتخاب کاغذ و گزینه های صحافی دارند، در حالی که کاتالوگ های دیجیتال ممکن است شامل ویژگی های تعاملی، طراحی پاسخگو برای دستگاه های مختلف و ادغام با سیستم عامل های آنلاین باشد.

هدف طراحی کاتالوگ در اصفهان موثر ایجاد یک نشریه بصری جذاب و آموزنده است که مشتریان را درگیر می کند، محصولات را به طور موثر به نمایش می گذارد و در نهایت باعث فروش یا پرس و جو می شود.

چگونه یک پالت رنگ را برای کاتالوگ خود انتخاب کنید؟

وقتی نوبت به بازاریابی موثر می ‌رسد، کاتالوگ ها می ‌توانند برخی از همه کاره‌ ترین و آسان‌ ترین ابزارهای موجود باشند. آن ها همچنین مقرون به صرفه هستند، زمانی که مخاطبان مناسبی را هدف قرار می دهند، می توانند منجر به فروش شوند، و دامنه امکانات طراحی، طیف گسترده ای از طرح های زیبا و جذاب را باز می کند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی کاتالوگ، پالت رنگ است.

در انتخاب پالت رنگ چندین نکته وجود دارد. رنگ‌ هایی که در نهایت در طراحی خود قرار می‌ دهید می‌ تواند تأثیر زیادی در موفقیت آگهی برای استفاده مورد نظر داشته باشد.

روانشناسی رنگ

هنگام انتخاب رنگ ها در طراحی کاتالوگ، فقط انتخاب سایه ها و تن هایی که دوست دارید ملاک  نیست. طراحان حرفه ای  روانشناسی رنگ  را در نظر می گیرند.

روانشناسی رنگ تحقیق در مورد این مفهوم است که ما تمایل داریم به رنگ های خاص به روش های متمایز واکنش نشان دهیم.  رنگ ها با مجموعه ای ذاتی از کیفیت ها آغشته شده اند و می توانند احساسات را در بیننده برانگیزند.

برای مثال:

  • آبی معمولاً به عنوان رنگ آرامش ‌بخش و قابل اعتماد دیده می ‌شود.
  • قرمز به صورت پویا و فعال دیده می شود.
  • سبز آرام، بازتابنده و آگاه به زمین است.
  • نارنجی دوستانه، گرم و دعوت کننده است.

همراه با ویژگی های خاص، رنگ ها اغلب به شرایط متمایز گره می خورند. به عنوان مثال، رنگ سبز معمولاً در طراحی کاتالوگ های مرتبط با طبیعت یا سازگار با محیط ‌زیست استفاده می‌ شود. قرمز معمولاً برای تبلیغات مرتبط با مواد غذایی یا فروش استفاده می شود، زیرا یکی از رنگ های انگیزشی است. می تواند به شدت بر بیننده تأثیر بگذارد تا اقدام کند.

همچنین می ‌توانید رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که مخاطبان خاص شما را هدف قرار می ‌دهند. این امکان پذیر است زیرا ما بر اساس جنسیت، سن و فرهنگ خود به رنگ ها واکنش متفاوتی نشان می دهیم.

با این حال، از آنجایی که کاتالوگ ‌های چاپی اغلب توسط طیف وسیع‌ تری از مشتریان دیده می ‌شوند، این آخرین مجموعه از عوامل معمولاً کمتر از جنبه احساسی انتخاب رنگ تأثیرگذار هستند.

بهترین رنگ ها برای آگهی های موثر

با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ، به راحتی می توان دریافت که بهترین رنگ ها برای طراحی کاتالوگ تا حد زیادی به نوع طرح و هدف بستگی دارد.

با این حال، بیشتر کاتالوگ ها معمولاً با هدف تبلیغ فروش محصولات یا رویداد طراحی می ‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحان حرفه ای تمایل بیشتری به رنگ های گرم، جذاب، فعال و پویا دارند مانند: قرمز، نارنجی، زرد و غیره.

لازم به ذکر است که طرح ساده سیاه و سفید کاتالوگ بیشتر نادیده گرفته می شود، زیرا این تصور را به وجود می آورد که کمتر حرفه ای است. اگر می خواهید از یک طرح رنگ سیاه و سفید استفاده کنید، حداقل از یک رنگ برای کنتراست و جلب توجه استفاده کنید.

در نظر گرفتن برندینگ در طراحی کاتالوگ

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب رنگ، برند مورد نظر است. اگر پالت ‌های رنگی برند در حال حاضر برگرفته از طراحی لوگوی شما وجود داشته باشد، طراحان کاتالوگ ممکن است بخواهند این طرح را طوری تنظیم کنند که رنگ‌ هایی را که با برند مشخص شده ‌اند، ترکیب کنند.

از چند رنگ در طراحی کاتالوگ باید استفاده کرد؟

این یک سوال بزرگ است، پاسخ چیزی بین یک تا چهار رنگ است.

تعداد رنگ هایی که استفاده می کنید تقریباً به طور کامل توسط عملکرد و سبک طراحی کاتالوگ تعیین می شود. ایجاد یک کاتالوگ موثر تنها با دو رنگ امکان پذیر است.

به طور کلی، هرچه رنگ های بیشتری به طرح اضافه کنید، تمرکز بر روی نکات اصلی دشوارتر می شود.

اما اگر آن را تحت کنترل داشته باشید و یک کاتالوگ زیبا و رنگارنگ ایجاد کنید که چشم را جلب می کند و بیننده را برای اقدام انگیزه می دهد، پس محدودیت پالت رنگ شما بی پایان است.

در ادامه مختصری در مورد طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور بدانید :

تعداد صفحات طراحی کاتالوگ و بروشور میتوانند مضربی از عدد ۴ باشند. برای مثال کاتالوگ ۴ صفحه ای (یک برگه آ۳ که از وسط خط تا خورده است)، کاتالوگ ۸ صفحه ای، کاتالوگ۱۶صفحه ای، کاتالوگ ۲۴صفحه ای، کاتالوگ ۳۲ صفحه ای و کاتالوگ ۴۰ صفحه ای.
کاتالوگ در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی میشود که معمولا ابعاد رایج و استاندارد در طراحی کاتالوگ، کاتالوگ آ۴ یا رحلی (۲۱ در ۲۸ سانتیمتر) افقی یا عمودی
کاتالوگ آ۴ + یا رحلی بزرگ (۲۴ در ۳۴ سانتیمتر) افقی یا عمودی، کاتالوگ مربع (۲۳ در ۲۳ سانتیمتر)، کاتالوگ آ۵ یا رقعی (۱۵ در۲۱ سانتیمتر) افقی یا عمودی
کاتالوگ وزیری (۱۷ در ۲۴ سانتیمتر) عمودی میباشد که این ابعاد با توجه به کاغذهای رایج در بازار کمترین مقدار پرتی کاغذ را دارند.