چطور تبلیغات خود را شروع کنیم؟

داشتن تبلیغات برای هر برندی نیاز است. بدون تبلیغات نمی توان برند خود را در بین مردم نشان داد و حتی کسانی که در حرفه ی خود معروفند نیاز است که در تبلیغات دیده شوند و تبلیغات باعث می شود که برند شما همیشه به چشم آید.

درمرحله ی اول برای تبلیغات، شما باید یک لوگوی حرفه ای داشته باشید و همانطور که در مقاله ی قبل به آن اشاره شد طراحی لوگو تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان خواهد داشت و وسیله ای برای این است که مشتریان بتوانند برند شما را  بهتر درک کنند و بشناسند و هم چنین بعد از آن می توانید لوگوی خود را به برند رسمی تبدیل کنید.

لوگو دندانپزشکی

نمونه کار لوگوی دندانپزشکی دکتر عاطفت

water-mark

بعد از داشتن یک لوگوی مناسب نوبت به طراحی ست اداری  می رسد شامل: سربرگ، پاکت نامه و کارت ویزیت است و برای هر صنفی سربرگ و پاکت نامه نیاز است اما امروزه استفاده از کارت ویزیت کم شده و خیلی از صاحبان برند معتقدند وب سایت و شبکه های اجتماعی معرف آنها است و می تواند جایگزین کارت ویزیت باشد.

در وب سایت اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید بازدید کننده های بیشتری برای سایت خود داشته باشید، بهترین کار این است که از صفحه ی اصلی سایت شروع کنید. بازدید کننده ها وقتی وارد سایت شما می شوند در هر صفحه ای باشند صفحه اصلی را پیدا می کنند که بدانند سایت شما در چه زمینه ای فعالیت دارد.

بازدیدکننده اولین چیزی که در سایت به آن توجه می کند لوگو است به همین دلیل است که می گوییم لوگو هم بر روی مشتریان و هم در تبلیغات شما تاثیرات زیادی دارد.

هم چنین طراحی وب سایت شما مستلزم داشتن سئوی قوی است و سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است که به بازدیدکننده این امکان را می دهد که در موتورهای جستجو کلمه خاصی را سرچ کند تا بالا بیاید

سئو کشوری دکتر عاطفت
سئو کشوری دکتر عاطفت

و زمانی که سئوی سایت شما قوی باشد، شما در لینک اول قرار می گیرید. تولید محتوای قوی مهم ترین اصل در سئو می باشد و کانون تبلیغاتی هنر برتر با داشتن طراحان وب سایت حرفه ای در مدت زمان مشخص می توانند به شما بهترین سایت از لحاظ طراحی و قوی ترین سئو را به شما ارائه دهند و هم چنین کانون تبلیغاتی هنر برتر سئو کشوری و تولید محتوا برای سایر شبکه های اجتماعی را نیز انجام می دهد.

روش دیگر تبلیغات، مجلات هستند که جزو مطبوعات و تبلیغات چاپی به حساب می آیند و به عنوان رسانه های مکتوب در کسب و کار همیشه مورد توجه بوده و تبلیغات چابی یکی از قدیمی ترین تبلیغات و محرک اصلی در فروش است.

مصرف کنندگان( مخاطبان ) امکان دارد بعد از مدتی از تبلیغات دیجیتالی خسته شوند و به تبلیغات چاپی رو آورند اینجاست که تبلیغات چاپی می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد و در ذهن مصرف کننده با توجه به احساس لمس کردن و کیفیت آن تاثیر به سزایی بگذارد و مجله ما با کیفیت بسیار بالا و تیراژ 15.000 هزار جلد واقعی به چاپ می رسد که پرتیراژترین و پربازدیدترین مجله تبلیغاتی در اصفهان است و در اکثر مناطق شهر،مغازه ها، منازل مسکونی، ادارات و مطب پزشکان به صورت رایگان توزیع می شود.

همه ی برند ها و کسب و کارهای دنیا به دنبال یک چیز هستند و می خواهند به بیشترین فروش دستیابی پیدا کنند. راه های تبلیغاتی بسیاری برای دستیابی به فروش است که در این مقاله تمام تبلیغات را توضیح دادیم و روشی دیگر برای تبلیغات طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور است.

تبلیغات گسترده تر تبلیغات محیطی است که قبلا به آن اشاره شده و یکی از نمونه های تبلیغات محیطی تبلیغات بیلبورد است که به سایت ما مراجعه کنید می توانید مکان بیلبوردها و بیلبوردهای بین راهی را مشاهده کنید و برای تعرفه ها نیز با ما تماس بگیرید.

همانطور که توضیح داده شد تبلیغات باید از یجایی شروع شود و کانون تبلیغاتی رسانه هنر برتر با داشتن تیم مشاوره می توانند شما رو در زمینه تبلیغات راهنمایی کنند و شما با اعتماد به تیم ما می توانید تبلیغاتی داشته باشید که از آن بهترین بازخورد را بگیرید.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیلبوردهای بین راهی-پارت اول
نوشتهٔ بعدی
بیلبوردهای بین راهی – پارت دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.