هویت بصری لوگو

هویت بصری لوگو
شما احتمالا می دانید که ایجاد علامت در ذهن مشتریان خود بسیار ارزشمند است. با ایجاد یک تصویر قابل تشخیص، قابل اعتماد و سازگار از شرکت خود، می توانید توانایی توجه و وفاداری مشتریان خود را به دست آورید.به عبارت ساده، عامل موفقیت کلیدی برای شرکت شما، نام ت جاری شما است. در حال حاضر، زمانی که اکثر مردم به نام تجاری فکر می کنند، اولین چیزی که به نظر می رسد یک لوگو است. در حالی که یک لوگو در عین حال یک عنصر کلیدی تجاری است و معمولا ارتباط سریع با یک شرکت ، یک نام تجاری و مارک تجاری بسیار بیشتر از لوگو است.
برای ساخت یک نام تجاری عالی، سه عنصر کلیدی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید:
مارک: چگونه مردم شرکت شما را درک می کنند.
نام تجاری: اقداماتی که برای ساخت یک تصویر مشخص از شرکت خود انجام می دهید.
هویت برند: مجموعه ای از عناصر برند ملموس که با هم یک تصویر برند ایجاد می کنند.
طراحی لوگو، هویت بصری لوگو و نام تجاری همه نقش های مختلفی دارند که همگی یک تصویر درک شده برای یک کسب و کار یا محصول را تشکیل می دهند.
تفاوت لوگو، نام تجاری و هویت بصری لوگو در چیست؟ هنگامی که یک شرکت شروع به در نظر گرفتن راه هایی برای نمایش بصری خود، محصول، خدمات یا ایده خود می کند، این اصطلاحات گاهی اوقات به صورت تعویض استفاده می شوند. هر چند تفاوت قابل توجهی وجود دارد و درک درستی از این سه اصطلاح برای هر بازاریاب ارزشمند است.
لوگو چیست؟
لوگو یک عنصر گرافیکی است که به طور مختصر و سریع یک شرکت را شناسایی می کند. لوگو یک کسب و کار یا محصول را در ساده ترین شکل مشخص می کند. این راهی است که به صورت بصری یک محصول، خدمات، شرکت یا فرد را به طریقی قابل یادآوری و خلاصه داستان خود را نشان می دهد. ممکن است فقط یک آیکون، نشان، علامت یا ترکیبی از هر دو نام شرکت به شکل خاص همراه با یک نماد، نشان یا تصویر باشد. لوگو موثر، بخشی از نام تجاری موفق است و بر این اساس استراتژیک با همان موقعیت، هویت بصری، پیام رسانی و نام تجاری ایجاد شده است.
نام تجاری چیست؟
نشان یا نام تجاری همان اسم شرکت یا فرد است که به صورت لوگو در می آید. قبل از تصمیم گیری در مورد نام تجاری، ابتدا این را در نظر بگیرید: تصوراتی که می خواهید بر روی مشتریان تاثیر بگذارید چیست؟ هویت بصری لوگو (نام تجاری) هدف شما چیست؟ این استراتژی سطح بالا باید به هدایت تصمیمات نام تجاری خود کمک کند.
هویت بصری لوگو چیست؟
از طریق فرآیند نام تجاری، شما می توانید هویت بصری لوگو را ایجاد کنید که مجموعه ای از اظهارات ملموس شرکت شما مانند لوگو، رنگ، تایپوگرافی است این عناصر متمایز، خاص و انسجام تر هستند، احتمال این که آنها یک برند متمایز را تشخیص دهند و تحسین کنند بالاتر است به عنوان مثال، آرم IKEA در دو مرتبه اول تکرار شد، اما از سال 1967 نسبتا پایدار باقی ماند: تغییر رنگ ها و حفظ شکل و فونت. ترکیب رنگ آبی و زرد امروز، نشان دهنده اعتماد و قابلیت اطمینان بودن، در عین حال دوستی و مقرون به صرفه بودن است. این ترکیب با حروف جسورانه و گرد، و نام برآمدگی بیضی شکل، باعث ایجاد یک برند قوی، پایدار و همه جانبه می شود.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

هویت بصری لوگو
هویت بصری لوگو

لوگوهای ایده آل به عنوان یک رسانه یا هنر، می توانند بازتابی از مسایل و واقعیت های روز جامعه باشند و ساینا دیزاین با داشتن طراحان ماهر و زبردست، سعی دارند بهترین و بروزترین لوگو را برای شما طراحی کنند.

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرا باید تبلیغات محیطی داشته باشیم؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی کاتالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.