نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود.

هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید،  نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

Imae processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-31 10:51:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

چگونه می‌توانید از ایده‌های خلاقانه اطراف خود الهام بگیرید؟

شاید در گذشته‌های دور راه اندازی یک شغل یا فعالیتی تجاری کاری ساده‌تر بوده و تنها شامل ارائه خدمات یا خرید و فروش و جابجایی اجناس و کالاها می‌شد، اما اکنون دیر زمانی است که با افزایش محصولات و گسترش بازارهای تجاری و رقابتی که در پی آن حاصل شده، موفقیت شغلی و افزایش فروش یک محصول نیازمند تلاشی فراتر از معمول شده است، تلاشی که شما را به گزینه برتر مصرف کننده مبدل نماید.

ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت بسیاری برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری بە انتقال پیام سازمان بە مخاطبین هدف کمک می کند. در حالی کە طراحان ایده های تبلیغاتی کە دارای پیام مستقیم می باشند را ترجیح می دهند، سایرین بر این باورند کە تبلیغاتی کە دارای پیام غیرمستقیم می باشند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند.

سرتاسر یک کار خلاقانه بر پایه‌ی آن چیزی که قبلاً درست شده، به وجود می‌آید هر ایده‌ی جدید تنها ترکیب یا تلفیقی از یک یا چند ایده‌ی قبلی است مهم نیست که این ایده یا تکنیک چگونه به ذهن ما رسیده، بلکه چگونگی استفاده و به‌روز‌رسانی آن برای هدف مهم است.

از این رو، آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های خلاقانه و درک بهتر و عمیق‌تر مکانیزم و چگونگی عملکرد آن‌ها می‌تواند به گسترش فضاهای ذهنی و یافتن ایده‌های نو منجر شود.
از یک متخصص سؤال کنید که کلید موفقیت در تبلیغات چیست؟

به احتمال زیاد جوابی که در این‌ باره می‌گوید : هیچ‌چیزی از تبلیغات خلاقانه کار آمدتر نیست تبلیغات خلاقانه‌ به ‌یادماندنی تر و بادوام تر است. با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع می‌شود و می‌تواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد.

اما آیا تبلیغات خلاقانه در ترغیب مردم به خرید، تأثیرگذارتر از تبلیغاتی هستند که به سادگی ویژگی‌ها و مزایای محصولات را فهرست می‌کنند؟ تعداد زیادی از نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که یک پیام خلاقانه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و در رابطه با محصول بازاریابی شده بازتاب مثبتی ایجاد می‌کند.

اما هیچ مدرک و گواهی مورد اعتمادی از چگونگی تأثیر این پیام‌ها بر رفتار خریدار در دسترس نیست و فقط تحقیقات اندکی که خلاقیت را تبدیل به سود فروش منتهی می‌کند انجام می‌شود این اتفاق به دلیل این است که شرکت‌های تولیدکننده و مدیران آن‌ها و آژانس‌هایی که تبلیغات آن‌ها را بر عهده ‌دارند فاقد یک روش اصولی و باقاعده برای ارزیابی تأثیر تبلیغات خود می‌باشند.

به همین دلیل تبلیغات خلاقانه از تأثیرات احتمالی و تصادفی استفاده می‌کند به طور کلی، کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه‌تر، به طور قابل‌ملاحظه‌ای موثرتر واقع ‌شده‌اند.
آگهی های تبلیغاتی پروژه های بزرگی هستند که یک تیم بزرگ از طراحان، کارگردانان و یا مدیران بخش خلاقیت و هنرمندانی که در حیطه طراحی های مفهومی فعالیت می کنند همگی برای طراحی آنها تلاش فراوانی می کنند.

کمپین های تبلیغاتی بزرگ به منظور تجسم پیش نویس اولیه ایده خلاقانه ای که ورای یک تبلیغ قرار دارد به بودجه زیادی نیاز دارند. هر چند این موضوع ساده به نظر می رسد، اما پیدا کردن ایده سخت ترین قسمت یک پروژه است چون همه کارها بر مبنای آن انجام می شود.

تجسم ایده و تبدیل آن از یک پیش نویس یا طرح اولیه که روی کاغذ نوشته یا طراحی شده است به یک تبلیغ نهایی واقعی به تجربه و دانش کافی در مورد ابزارها و روند کار نیازمند است.

برای مثال تبلیغ خلاقانه آدیداس

adidas_oliver_kahnبر خلاف لباس‌های سه خط‌ شان که خیلی تکراری شده است تبلیغات‌شان مرگ ندارد. این تبلیغ که در نزدیکی فرودگاه مونیخ قرار دارد به شما می‌آموزد که تبلیغات نباید صرفاً محدود به یک بیلبورد مستطیل شکل باشند. مرسی الیور کان.oliver_kahn

تلفن پذیرش آگهی:36633610

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پرتيراژ ترين و پر بازديدترن مجله تبليغاتي اصفهان
نوشتهٔ بعدی
هدیه تبلیغاتی_پاوربانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.