نحوه تنظیم پیام تبلیغاتی در رسانه های چاپی

تبلیغات

نحوه تنظیم پیام تبلیغاتی در رسانه های چاپی
در سال های اخیر به ویژه با بهتر شدن کیفیت چاپ روزنامه ها و مجله ها در کشورمان، تبلیغات در رسانه های چاپی از رونق خوبی برخوردار شده است. روز به روز توجه شرکت ها و برند ها به تبلیغ در مطبوعات و رسانه های چاپی چندین برابر می شود.

مجلات جزو مطبوعات و تبلیغات چاپی به حساب می آیند و به عنوان رسانه های مکتوب در کسب و کار همیشه مورد توجه بوده و تبلیغات چابی یکی از قدیمی ترین تبلیغات و محرک اصلی در فروش است.

در عین حال که تبلیغات در رسانه های چاپی و مطبوعات بسیار زیاد است اما گاهی هنوز در بین آنها به تبلیغاتی بر می خوریم که حتی اصول اولیه تبلیغ نیز در آن رعایت نشده است و آن طور که باید بر روی مخاطب تاثیر گذار نیست.

بعضی از تبلیغ کنندگان در حوزه ی مطبوعات و رسانه چاپی تصور می کنند که هر مقدار فضا که در مجلات و رسانه های چاپی است باید پر از کلمه ها و واژه ها باشد و هیچ فضای بازی برای تنفس اندیشه ی خواننده وجود نداشته باشد از این متاسفانه می بینیم که در یک فضای کوچک تا آن جا که شده است کلمه تلنبار کرده اند بدون این که به درجه ی اثر گذار بودن تبلیغات توجه کنند و این یک تاثیر منفی بر روی خواننده می گذارد و تبلیغات شما نتیجه عکس خواهد داد.

کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر با داشتن طراحان و مشاوران با تجربه می توانند شما را در زمینه تبلیغات راهنمایی کنند.

مجله ما با کیفیت بسیار بالا و تیراژ 15.000 هزار جلد واقعی به چاپ می رسد که پرتیراژترین و پربازدیدترین مجله تبلیغاتی در اصفهان است و در اکثر مناطق شهر،مغازه ها، منازل مسکونی، ادارات و مطب پزشکان به صورت رایگان توزیع می شود.

حتی کسانی در حرفه ی خود معروفند نیاز است که در تبلیغات دیده شوند و تبلیغات باعث می شود که برند شما همیشه به چشم آید و اینکه کجا و به چه صورت تبلیغ شود از موضوع بسیار مهمی است و شما می توانید با اعتماد به تیم تبلیغاتی رسانه هنربرتر تفاوت را حساب کنید.

مزایای تبلیغات چاپی

1-تبلیغات باعث افزایش فروش، سود، سهم بازار، سرعت گردش سرمایه و اعتبار کالا می شود.
2-تبلیغات حجم داد و ستد را افزایش داده و باعث رونق بازار می شود.
3-تبلیغات باعث تنوع محصول و نوآوری می شود.
4-تبلیغات برخورد کاسب کارانه را به برخورد علمی و اقتصادی تبدیل می کند.
5-تبلیغات هزینه های حمل و نقل و توزیع را کاهش می دهد.
6-تبلیغات محدوده ی جغرافیایی بازار را گسترش می دهد.
7-تبلیغات تقاضای جدید به وجود می آورد.
8-تبلیغات رسانه ها را سازمان می دهد و تقویت می کند.
رسانه هنر برتر، تبلیغات در زمینه های دیگر مانند اجاره بیلبوردها و اسکرولینگ لایت باکس در سطح شهر و عواضی آزادراهها بین راهی که در مبحث قبلی صحبت شد و هم چنین طراحی و چاپ بروشور، طراحی و چاپ کاتالوگ، طراحی و سئو سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراح بسته بندی محصولات، ثبت برند و هم چنین طراحی لوگو نیز انجام می دهد.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

نمونه از مجله تبلیغاتی کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر

مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی
مجله تبلیغاتی
Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کار چاپ را به ساینا دیزاین بسپارید
نوشتهٔ بعدی
آیا برای انجام طراحی وب سایت برنامه ریزی می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.