شش مزیت تبلیغات در بیلبورد

هنگامی که از شما در مورد تبلیغات در فضای باز سوال می شود، اولین نوع تبلیغاتی که به ذهنتان می رسد چیست؟بله … درست است بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه ها و ساختمان ها.

امروزه ، مردم بیشترین زمان خود را در خارج از خانه سپری می کنند، بنابرای تبلیغات در فضای باز امکان دسترسی به مصرف کنندگان بیشتری را فراهم می کند و اما این نوع تبلیغات حتما مزایایی دارد که بدان توجه می شود.

بیلبورد در اصفهان

بیایید با هم 6 تاثیر آن را باهم بررسی کنیم:

 

6 مزیت بیلبورد-رسانه هنر برتر

1-بدون دعوت

برخلاف دیگر رسانه های تبلیغاتی،در بیلبورد و تبلیغات محیطی نیاز نیست کسی را دعوت کنیم تا بدان توجه کند و یا مانند شبکه های اگر دوست نداشتند آنرا ترک کنند. چراکه بیلبورد به عنوان بخشی از محیط است و افراد هیچگونه کنترلی بر روی آن ندارند و مدت زمانی هرچند کوتاه برآن نگاه می کنند.

2-بدون رقیب

بیلبورد، به تنهایی در فضای باز ایستاده است و مجبور نیست با رقبای خود در استفاده از آن رقابت کند. کاملا رسا و بزرگ و آشکار است و تنها نیاز آن خلاق بودن در طرح است که تمایل مصرف کننده و بیننده را نسبت به آن افزایش دهد.

3-بالاترین بازگشت سرمایه

تحقیقات نشان دهنده این است که بیلبورد و تبلیغات محیطی دارای بازده بسیار بالایی هستند و هزینه و بودجه ی اختصاص داده شده به آن بیشترین بازگشت سرمایه را به ارمغان می آورد.

4-فراوانی مخاطب

بیلبورد یک پلت فرم بازاریابی کسب و کارها است و مخاطبان زیادی را مورد هدف قرار می دهد. این نوع ابزار تبلیغاتی کاملا عمومی است و در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد، فراموش نکنید افراد مسن به اندازه ی جوانان از دیگر رسانه ها، مخصوصا رسانه های دیجیتال استفاده نمی کنند اما بیلبورد در دید همگان قراردارد.

5-تاثیرگذاری مطلوب بر خرید

70% قصد خریدها، در بیرون از مراکز خرید انجام می شود بدین معنی که مصرف کننده ابتدا تبلیغ را در فضای باز می بیند و سپس به دنبال آن رفته و محصول و یا خدمت را استفاده می کند.

6-عدم مزاحمت

برخلاف دیگر رسانه ها، بیلبورد از نظر مردم جز تبلیغات مزاحم نیست و روح و روان افراد را عذاب نمی دهد (همانند پیام های مکرر شبکه های اجتماعی و یا رادیو و تلویزیون)، تقریبا 63% مردم نظرشان این است که این نوع تبلیغات، جز مزاحم های مطلوب زندگیشان به شمار می آید.

 

مزایای بیلبورد موجب می شود که برندهای مطرح دنیا از آن به عنوا یک ابزار تبلیغاتی مناسب و مفید استفاده کنند.

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا تبلیغات محیطی و بیلبورد هنوز پاسخگو هستند؟
نوشتهٔ بعدی
چرا تبلیغات در مجله به کسب و کار شما کمک می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.