چگونه تفاوت در تبلیغات بیلبورد ایجاد کنیم؟

بیلبورد، یک نوع ابزار تبلیغاتی است که به صورتی جذاب نوع فعالیت شما، شرکت و کسب و کارتان را در قالب تصویر نشان می دهد

برای ایجاد تمایز و تفاوت در این نوع تبلیغات محیطی، بهتر است 9 نکته را در نظر بگیریم

بیلبورد در اصفهان

1-شناسایی مخاطب نهایی

جدا از فرایند طراحی بیلبورد،باید مشتری و مصرف کننده نهایی محصولات و یا خدمات خود را در نظر بگیرید و به این فکر کنید، چه نوع تبلیغات و با چه خصوصیاتی نیاز است که مشتریان، جذب شما شوند. اصلا بیایید از راه بهتری استفاده کنید: خودتان را جای مشتریتان بگذارید و حالا به جای آنها نظر دهید.

 

2-کسل کننده نباشید

مخاطبانتان را سرگرم کنید. اجازه دهید، قدرت تصورشان تحریک و با کمک اطلاعات و تصاویر موجود در بیلبورد بتوانند شما را در ذهنشان حک کنند.منظورم این است: مثلا از کاراکتر، شعار خاص و یا چیزی استفاده کنید که با دیدن آن، هیچگاه فراموشتان نکنند.  

بیلبورد تشک زست

3- اندازه بیلبورد 

از بزرگترین مشکلات در طراحی بیلبورد سایز و اندازه نوشته و عکس آن است، فقط این نکته را در ذهن داشته باشید که باید از 500 متری و یا بیشتر دیده شود.

 

بیلبورد نیپل-هنر برتر

4-یک جمله بنویسید، نه یک کتاب

موتور سواران، دوچرخه سواران وپیاده ها، همگی به صورت اجمالی برآن نگاه می کنند اما فرصت خواندن جملات طولانی را ندارند، پس 7 کلمه یا کمتر بنویسید و نه یک جملات طولانی. اما اگر نمی توانید یک جمله کوتاه بنویسید، بهتر است نوع دیگری از ابزار تبلیغاتی را استفاده کنید.

 

5-به فونت های فانتزی نه بگویید

احتمالا شما هم فونت های فانتزی را دوست دارید، اما برای بیلبورد مناسب نیستند و به جای آن از فونت های ساده، بزرگ و با فواصل زیاد که خواندن را راحتتر می کند، در طراحی استفاده کنید.

 

billboard-pomina-honar bartarr

 

6-استفاده ازتصویر مرتبط 

عکس سگ و گربه و …. شاید بسار زیبا باشند، اما آیا نشانگر هویت شرکت و شغل شما هستند؟؟ بهتر است یکی از محصولات و یا یکی از خدمات خود را با تصویر معرفی کنید و یا داستانی برای بیلبورد خود با کمک گرافیست حرفه ای بسازید.

 

 

7-انتخاب عکس های با کیفیت

از استفاده عکس های دندانه دار و تار در بیلبورد خودداری کنید، به طراح و مشاور تبلیغاتی خود هم اصرار به استفاده از آن نداشته باشید.

بیلبورد اسنوا-هنربرتر

8-پل های ارتباطی خود را فراموش نکنید

برندسازی اصل مهمی است و آنرا به یاد داشته باشید، استفاده از تمام ابزار تبلیغاتی به این دلیل است که هر روز شناخته تر از روز قبل شوید، پس عنوان کنید که چطور با شما ارتباط برقرار کنند.

 

9-رنگ

بیشترین چیزی که باعث می شود دیده شوید، وجود جذابیت رنگ،عکس و تصاویر است نه چیز دیگری!!! پس از رنگ های شاد و چشم نواز استفاده کنید.

 

برای متفاوت و متمایز بودن به تنهایی نمی توان کاری انجام داد و همیشه به تیمی مجرب و مشاوری کار کشته نیاز است.

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو،ست اداری و بروشور ورزش بدون تحرک آرام
نوشتهٔ بعدی
آیا تبلیغات محیطی و بیلبورد هنوز پاسخگو هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.