امروزه یکی از موثر ترین راه نمایش محصول و تاثیر گذاری روی مخاطب تبلیغات محیطی (بیلبورد) است. اهمیت این نوع رسانه سبب شده است که سهم این نوع رسانه در ذهن مخاطب بعد از تیزر تلویزیونی رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.

بیلبورد در اصفهان

تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
شرکت تبلیغاتی رسانه هنر برتر با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر اصفهان، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است. از این رو شرکت تبلیغاتی رسانه هنر برتر به طور کاملا تخصصی بر روی این واحد متمرکز شده و با ایده های نو و خلاق ، محصولات و برند مورد نظر را به مخاطب عام معرفی نماید.

برخی از خدمات واحد تبلیغات محیطی :
– عرشه پل های سطح شهر
– بیلبوردهای سطح شهر ( حجمی و مسطح و . . . )
– فضاهای تبلیغاتی سیتی سنتر ( تابلوهای دیواری خارجی ضلع شمالی و ضلع شرقی از سمت اتوبان، تابلوهای داخل مجموعه، دیواره های پله برقی، دیواره های پارگینک ، بنر سقفی هایپر و …  )
– تابلوهای سر در فروشگاه های عرضه مستقیم کالا

 

رسانه هنر برتر مجری تولید و پخش آگهی نامه 15 هزار جلدی در اصفهان

ارتباط با ما

خيابان شيخ صدوق شمالي، جنب پل هوايي مير، مجتمع اداري پاراكس،طبقه اول، واحد A3

36633610 – 031

Rate this post
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اجاره بیلبوردهای اصفهان
نوشتهٔ بعدی
بیلبوردهای 3*5 اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.