بیلبوردهای بین راهی – پارت دوم

برندها در تعطیلات تابستانه به دلیل رفت و آمد مسافران در جاده ها بیشتر به فکر تبلیغات جاده ای و بین راهی هستند. بیلبوردهای بین راهی باید به گونه ای خلاق باشد که نظر بیننده را در همان مدت زمان کوتاه به خود جلب کند.

بیلبوردهای بین راهی باید به گونه ای خلاق باشد که نظر بیننده را در همان مدت زمان کوتاه به خود جلب کند و برندها در تعطیلات تابستانه به دلیل رفت و آمد مسافران در جاده ها بیشتر به فکر تبلیغات جاده ای و بین راهی هستند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم، تبلیغات محیطی و بیلبورد ها یکی از قدرتمند ترین شیوه در تبلیغات هستند واسه همین است که بیشتر برند های قدرتمند و بزرگ دنیا از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. بیلبورد ها از انجایی که ابعاد بسیار بزرگی دارند می توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روی مخاطبین خود داشته باشند. بیلبورد، یک نوع ابزار تبلیغاتی است که به صورتی جذاب، نوع فعالیت شما، شرکت و کسب و کارتان را در قالب تصویر نشان می دهد.

بیلبورد در اصفهان

بیلبورد، تابلو های بزرگ که برای جلب توجه رانندگان و عابران پیاده در اطراف مناطق ترافیکی قرار گرفته اند، می باشد. در گذشته بیلبورد به صورت پوسترهای بزرگ بر روی ساختمان های بلند و به صورت عکسی بر روی کاغذهای معمولی بود با پیشرفت صنعت چاپ به شکل امروزی می بینیم.

بیلبوردهای آزادراه اصفهان  که به آن شاهراه ایران لقب داده اند در مرکز کشور واقع است و کلیه ترانزیت و سفرهای از مبدا بندرعباس، چابهار و سایر بنادر جنوبی کشور و استان های مهمی همچون اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، چهار محال و…. به سمت پایتخت و شمال کشور به واسطه این آزادراه صورت می گیرد.

این آزادراه محور اتصال دهنده راه های شمال به جنوب و نیز شرق به غرب بوده و با ترافیک چشم گیری روبرو است به همین سبب در عوارضی های اصفهان، کاشان علاوه بر گیت های اخذ عوارض، 6گیت موقت و اضطراری جهت ترافیک ایام مناسبتها دایر می باشند.

آزادراه اصفهان در طول شبانه روز شاهد عبور و مرور مدیران و مسئولین ارگانهای دولتی، شرکت های بزرگ، کارخانجات و نیز کسبه و تجار شهرهای بزرگ اصفهان، شیراز، بندرعباس، اهواز، یزد، کرمان، شهرکرد و… به پایتخت و بالعکس می باشد.

 عوارضی دوم آزادراه اصفهان – تهران- قم

        موقعیت مکانی                                                                                          جهت تردد و شماره تابلو

پیشانی عوارضی نظنز (دوراهی یزد)        پکیج2 تابلو – به سمت اصفهان، یزد، بندرعباس (شیراز، اهواز ، کرمان، چهارمحال و بنادرجنوب)

پیشانی عوارضی نظنز (دوراهی یزد)        به سمت اصفهان، یزد، بندرعباس (شیراز، اهواز ، کرمان، چهارمحال و بنادرجنوب) – تابلو2

پیشانی عوارضی نظنز (دوراهی یزد)        به سمت اصفهان، یزد، بندرعباس (شیراز، اهواز ، کرمان، چهارمحال و بنادرجنوب)- تابلو1

پوشش تردد:  

از: تهران، قم، مشهد، استان های شمالی و غربی به سمت: بندرعباس، اصفهان، یزد، شیراز، اهواز، خوزستان، بوشهر، شهرکرد، یاسوج، کرمان، زاهدان و ….

موقعیت را بر روی نقشه عکس زیر مشاهده کنید:

عوارضی دوم آزادراه
عوارضی دوم آزادراه
عوارضی دوم آزادراه
عوارضی دوم آزادراه

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

و شما می توانید برای اطلاع از تعرفه ی بیلبوردهای بین راهی و عوارضی آزادراه ها با شماره ی زیر تماس بگیرید.

تلفن پذيرش آگهی:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چطور تبلیغات خود را شروع کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
سئو حرفه ای وب سایت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.