مسابقه بین‌المللی تصویرسازی AOI 2016

مطالب

جشنواره تصویرسازی ۲۰۱۶ AOI با عنوان جوایز بین المللی تصویرسازی جهان ۲۰۱۶ توسط انجمن تصویرگران انگلستان و با همکاری موسسه بین المللی Directory of Illustration از تمام تصویر گران دنیا برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است. AOI با هدف ارایه آثاری استثنایی از تصویرگران و معرفی تصویرگری به عنوان مهم‌ترین ابزار در فرهنگ بصری جهان ایجاد شده است. جشنواره در دو بخش استعداد های جوان و بخش حرفه ای برگزار می شود و آثار ارسالی باید در یکی از این ۲ بخش ارسال شود.
بخش استعدادهای جوان شامل دانشجویان سال سوم مقطع تحصیلی کارشناسی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و یا فارغ التحصیلانی است که ۲ سال از فارغ اتحصیلی آنها گذشته باشد. بخش حرفه‌ای نیز شامل تمامی تصویرگران حرفه ای در عرصه تصویرگری است.

شرایط مسابقه:
آثار ارسالی باید در یکی از ۸ دسته‌ی زیر باشند. این دسته‌ها طوری تنظیم شده است که اکثر آثار در همه‌ی سبک‌ها و هم چنین تمامی زمینه‌های محتوایی را شامل می‌شود:
۱.تبلیغاتی: کلیه کارهای تصویرسازی شده که برای یک محصول، برند،تیزر یا آگهی تبلیغاتی کار شده باشد.
۲.کتاب: کارهایی که برای گروه سنی ۱۶ سال به بالا تصویرسازی شده باشد در قالب کتاب، جلد کتاب یا بخشی از یک کتاب
۳.کتابهای کودکان: کارهایی که برای گروه سنی ۱۶ سال یا پایین تر تصویرسازی شده باشد در قالب کتاب یا جلد کتاب یا بخشی از یک کتاب
۴.دیزاین: آثار تصویرسازی منتشر شده‌ای که مرتبط با دیزاین است. این دسته گسترده ای‌ست که شامل همه ی زمینه های دیزاین می شود.
۵.سرمقاله یا مقاله: کارهایی که برای سرمقاله یک روزنامه، گزارش، مبارزات انتخاباتی، اخبار و در هر رسانه‌ای منتشر شده باشد قابل قبول هستند.
۶.اجتماعی: تصویرسازی‌هایی که برای نمایش در مکان‌های عمومی در سطح شهر نظیر دیوارها و… طراحی شده‌اند.
۷.پژوهش و دانش ارتباطات: آثاری که در زمینه‌ی موضوعات علمی و تحقیقات طراحی شده است. مانند تصاویری که به عنوان ابزار برای کتاب‌های علمی، آزمایشات و تحقیقات از آن استفاده می‌شود.
۸.آثار ابتکاری و آزاد: کلیه کارهایی که هنرمند بطور ابتکاری و داوطلبانه بدون هیچ گونه سفارش دهنده خارجی انجام داده باشد، پذیرفته می شوند.
– هیچ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی شما وجود ندارد. شما می توانید در دسته های مختلف آثار متنوعی را ارسال کنید.
اگر یک ورودی ( یک اثر) داشته باشید: هزینه آن‌ها ۲۵ پوند (حدود ۳۹ دلار) در هر ورود برای انگلستان و اتحادیه اروپا و £ ۲۰.۸۳ (تقریباً ۳۲.۵۰USD) برای هر ورودی برای سایر نقاط جهان است. منظور از یک ورودی، ارسال یک تصویر به عنوان اثر ارسالی است.
اگر چند ورودی ( چند اثر) داشته باشید: هزینه £ ۴۵ (حدود ۷۰ دلار) در هر ورود برای انگلستان و اتحادیه اروپا و £ ۳۷.۵۰ (تقریباً ۵۸.۵۰ USD)برای هر ورودی برای سایر نقاط جهان است. منظور از چند ورودی، ارسال بیش از یک تصویر الی پنج تصویر به عنوان اثر ارسالی است.
حضور در این جشنواره برای عموم آزاد است. همچنین ناشران نیز مجاز به ارسال آثار تالیف شده‌شان می‌باشند.
آثار ارسالی باید در سال ۲۰۱۵ تا اواسط ماه فوریه خلق شده باشد. حضور در این جشنواره برای عموم آزاد است. همچنین ناشران نیز مجاز به ارسال آثار تالیف شده‌شان می‌باشند. (آثار می توانند توسط خالق اثر و یا توسط موسسات، دانشگاه ها و ناشران نیز ارسال شود.)
آثار ارسالی بخش حرفه ای باید چاپ و منتشر شده باشد و آثار ارسالی بند ۶ و ۸ نیز مشمول این بخش نمی باشد.
آثار ارسالی بخش استعدادهای جوان نباید چاپ و منتشر شده باشند.

مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره: ۹ فوریه ۲۰۱۶-۲۰ بهمن ۱۳۹۴

جوایز:
-آثار انتخاب شده در وب سایت رسمی جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود و مؤسسات و ناشران به راحتی می‌توانند با هنرمندان تصویرگر مکاتبه و ارتباط برقرار کنند.
-برندگان به مراسم مهمی در Somerest House که یک مرکز فرهنگی هنری در قلب لندن می‌باشد دعوت می‌شوند. قبل از آغاز سفر سیاحتی به انگلستان، آثار انتخاب شده در مکانی بنام Terrace Rooms به نمایش در خواهد آمد. همچنین این آثار در نشریه‌ای چاپ می‌شود که به کلیه موسسه‌های تصویرگری در لندن ارسال خواهد شد.
-علاوه بر نمایش آثار در Somerest House ، این نمایشگاه در دیگر شهرهای انگلستان نیز به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه‌ها در طول نمایش خود، حدود ۴۰۰۰۰ بیننده و مخاطب خواهند داشت. همزمان کتابی نیز از مجموعه آثار به چاپ خواهد رسید که در اکتبر ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.
-برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام لطفاً اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات در زنده رود، تبلیغات در اصفهان، گروه طراحی لوگو، ساینا، تبلیغات محیطی، طراحی لوگو در مشهد، طراحی لوگو در کیش، موشن گرافیک اصفهان، پخش آگهی استان اصفهان، پخش آگهی در شبکه اصفهان، پخش آگهی، گرافیک، گهی بازرگانی در شبکه اصفهان، یادگیری موشن گرافیک، نرم افزار های انیمیشن سازی،  موشن گرافی، نرم افزار های موشن گرافیک و انیمیشن، موشن گرافیک در تبلیغات و انیمیشن، فراخوان سالانه هنرهای شهری تهران

-در ادمه شما را به تماشای آثار برخی از برندگان ۲۰۱۵ این جشنواره دعوت می‌کنیم:

 

مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (14)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (13)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (15)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (16)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (4)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (17)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016-روزرنگ-8مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (1)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (2)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (3)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (8)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (7)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (6)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (10)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (9)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (12)مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (5)

مسابقه-بین-المللی-تصویرسازی-AOI-2016- (11)

Rate this post
, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کانال ما در تلگرام
نوشتهٔ بعدی
تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی شهر اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.